fredag 27 juli 2012

Första inlägget.

Hej, välkommen till min sjuttiotolfte blogg.
Mitt namn är Hanna, fast jag namngav bloggen efter den supersöta vildkatten Oncilla (även känd som dvärgtigerkatt). I övrigt är jag en astronomi-, matte-, dans- och modeintresserad tjej född år 2000. Jag gillar också att fotografera fast jag dock inte har någon större fallenhet för det. Förutom det jag nämt tidigare älskar jag att umgås med familj och vänner på fritiden. Medan jag kommer ihåg måste jag tipsa om min bästis Deryas blogg (klicka på länken), vi brukar vara med varandra väldigt ofta!

Lite snabb random fakta om mig:
·Jag älskar nudlar, att sjunga, bada, läsa, färgen blå, dagdrömma och mycket mer.
·Jag är livrädd för fiskar, kryp och ryggradslösa djur.
·Så fort jag ser en spegel måste jag spegla mig.
·Nästan varje dag då jag vaknar kommer jag ihåg vad jag drömt.

Jag hoppas verkligen att ni fortsätter att följa bloggen! Den kommer att bli snyggare, snart kommer det en header och ny bakgrund.

See Ya!
/OncillaH


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar